سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد گفت: طوفان الاقصی به معنای واقعی یک نبرد و جنگ بود نیروهای مقاومت روبروی تانک‌های رژیم صهیونیستی مستقر شدند، در تل‌آویو راه‌رفته و اسیر گرفتند این نشان‌دهنده قدرت مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی، امروز دوشنبه 16 مهرماه در مراسم گرامیداشت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله در جامعه المصطفی العالمیه در جمع طلاب این مجموعه اظهار داشت: با شهادت شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله کسانی که امروز در کسوت روحانیت هستند مسئولیت آن‌ها بزرگ‌تر و سنگین‌تر شده است.

وی خطاب به طلاب حاضر در این نشست گفت: چشم‌اندازی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از شخصیت شهید سید حسن نصرالله فرمودند حتماً یکی از اولویت‌های آن جهاد تبیین است لذا حوزویان به‌عنوان خادمان و خدمتگزاران مکتب اهل‌بیت و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید بتوانند به تبیین و ترجمان درست و دقیق از این خدمتگزار اسلام و قرآن و عترت برای بشریت و دوستداران ارائه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی در ادامه به بررسی گذشته لبنان و فلسطین پرداخت و به نقش تأثیرگذار روحانیت در سال‌های پس از انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی، وجود مردان بزرگی مانند شهید سید حسن نصرالله باعث شد این ابراز محبت‌ها برای اسلام، شیعه و روحانیت به وجود بیاید که در تاریخ شیعه سابقه نداشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی نژاد بابیان اینکه طوفان الاقصی نظام محاسبات رژیم صهیونیستی را بر هم‌ریخت تا جایی بیش از ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت هیچ مقام رژیم صهیونیستی مصاحبه نکرد، اظهار داشت: طوفان الاقصی به معنای واقعی یک نبرد و جنگ بود نیروهای مقاومت روبروی تانک‌های رژیم صهیونیستی مستقر شدند، در تل‌آویو راه‌رفته و اسیر گرفتند این نشان‌دهنده قدرت مقاومت است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته در غزه همین ۴۱ هزار و ۹۰۰ نفر کودک، زن بی‌گناه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند بمباران مدرسه، بیمارستان، مسجد و کلیسا تخریب شدند بااین‌حال دستاورد بزرگی در جهان داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایران اسلامی همراه با برخی از کشورهای بیش از ۴۰ سال مرگ بر اسرائیل می‌گوید، امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شعار مرگ بر اسرائیل می‌گویند؛ دریک گزارش ۳۸ دانشگاه و در گزارش دیگر ۲۰۰ دانشگاه در آمریکا تجمعات و اعتراضات ضد اسرائیلی برگزار کردند نمایندگان فرانسه در مجلس فرانسه پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند تعدادی از نمایندگان فرانسه در یک روز لباس‌های رنگ پرچم فلسطین را پوشیدند.

وی بابیان اینکه مسئله فلسطین از یک مسئله اسلامی به یک مسئله اسلامی انسانی تبدیل‌شده است، خاطرنشان کرد: امروز برخی از رهبران کشورهای اروپایی و آمریکایی پیمان و میثاقی که با رژیم صهیونیستی را دارند حاضر نیستند آن را کنار بگذارند در حالی این طرفداری از رژیم غاصب اسرائیل برای آن‌ها پرهزینه و زیان‌بار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی نژاد تصریح کرد: امروز شهید سید حسن نصرالله فقط افتخار لبنان، جبهه مقاومت، شیعیان نیست بلکه امروز این شهید بزرگوار افتخار آزادگان مخالف با مستکبران و ظالمان و حامی محرومان و مستضعفان است.

معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه امروز طلاب جامعه المصطفی العالمیه بیشترین نقش و تأثیرگذاری جهاد تبیین در عرصه بین‌الملل دارند، افزود: شهید سید حسن نصرالله در یک سال گذشته تا آخرین لحظه جانش کنار مردم غزه ایستاد و حامی مردم غزه بود. در شرایطی که بسیاری از کشورهای منطقه به دنبال رابطه برقرار کردن با رژیم صهیونیستی بودند، برادران حزب‌الله در جبهه مقاومت در میدان نبرد رژیم صهیونیستی طوری فعالیت کردند که هیچ روزنه‌ای برای موفقیت و پیروزی رژیم صهیونیستی نگذاشتند لذا اسرائیل غاصب به‌جای نبرد نظامی در منطقه نظامی، به شهرها جنوب لبنان حمله می‌کند شهر ضایحه رابا بمب های چند صد تنی بمباران کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha